Een webshop kan lucratief zijn. Vooral wanneer je veel bezoekers mag verwelkomen en wanneer je redelijk wat geld verdient omdat men redelijk wat producten afneemt. Desondanks blijft het altijd oppassen en scherp blijven is belangrijk, want van de ene op de andere dag kun je er zo weer een aantal concurrenten bij hebben of is je webshop door uiteenlopende redenen gezakt in de zoekresultaten van Google. Het is allemaal mogelijk, dus scherp blijven is derhalve noodzakelijk. In plaats van je plaats te verdedigen kun je ook kijken naar wat er allemaal beter kan. Het blijkt dat veel webshops hier niet of nauwelijks mee bezig zijn. Tenminste, de meeste webshops die net naast de beste plaatsen in de zoekmachine grijpen. Desondanks is het ook dan mogelijk om genoeg aan je website en je diensten te verbeteren om je conversie te verhogen. Service ook van levensbelangOnder conversie optimaliseren verstaat men niet alleen de website zelf. Onder het optimaliseren van de conversie wordt ook de service van een webshop verstaan. Een mooi ogende webshop met een slechte service zal in het vervolg een stuk minder terugkerende bezoekers mogen verwelkomen, dan een webshop die wel een goede service heeft. Laat daarom een succesvolle webwinkel ontwerpen door een gespecialiseerd bedrijf. Denk dus verder dan je eigen webshop en bedenk dat dit soort zaken (service, geven van korting enz.) ook de conversie kunnen verhogen. Voor conversie optimalisatie kun je diverse gespecialiseerde bedrijven benaderen. |
http://www.online-marketingmachine.nl/ |