Intermediaburo
Image default
Winkelen

Alles wat je over een big shopper moet weten

Heb jij weleens van een big shopper gehoord? Deze grote tas wordt steeds vaker door allerlei bedrijven in gebruik genomen. Dit komt mede doordat er vele voordelen en andere redenen zijn waarom men dagelijks met deze tas te vinden is. Wil jij graag meer weten over deze tas? Lees dan zeker deze blog goed door, want al je vragen worden hier beantwoord.

Een big shopper bevat veel volume

In de eerste plaats dien je te weten dat de tas veel volume bevat. Wanneer je als bedrijf inkopen wilt doen, zijn dit vaak geen kleine inkopen. Meestal heb je daarom veel opslagruimte nodig met je tassen. Maar dit is lastig om te vinden. Een big shopper is daardoor de ideale manier om dit voor elkaar te krijgen. Op deze manier heb je dus geen last meer van tassen die te klein zijn voor je bedrijf.

Maak je bedrijf duurzamer

Tevens is het goed om te beseffen dat een big shopper je bedrijf duurzamer maakt. Dit komt door meerdere dingen. Zo is ten eerste deze tas herbruikbaar. Daardoor gooi je niet telkens weer een plastic tas weg dat milieuschade aan kan richten. Tevens worden ze vaak gemaakt uit materiaal dat duurzaam is. Op deze manier weet je dus dat je als bedrijf helpt om de planeet gezond te houden.

Een big shopper is goedkoop op de lange termijn

Ook is het handig om te realiseren dat je goedkoper uit bent met een big shopper. Op het eerste gezicht lijkt dit wellicht niet zo doordat je een prijs betaalt voor deze tas dat hoger is dan bij een normale plastic tas het geval zou zijn. Toch is dit zeker wel het geval. Doordat ze zo duurzaam zijn, gaan ze lang mee. Daardoor haal je veel meer uit het gebruik van deze tassen vergeleken met andere tassen die maar eenmalig te gebruiken zijn. Op de lange termijn bespaar je daardoor een mooi geldbedrag.

Een nieuwe manier van branding

Verder is het met een big shopper ook zo dat je een nieuwe manier van branding hebt. Je kunt namelijk bij veel plekken als UTS Bags het logo van je bedrijf op de tas laten printen. Daardoor maak je reclame terwijl je met je tas rondloopt. Als gevolg hiervan wordt je merk dus een stuk sterker qua branding. Tevens promoot je hierdoor je bedrijf ook als duurzaam. Op deze manier sla je dus meerdere vliegen in één klap.

Makkelijk opvouwbaar

Tot slot is een big shopper vaak ook een makkelijk opvouwbare tas. Niemand heeft zin in tassen die groot zijn maar moeilijk klein worden gemaakt. Waar moet je zo’n tas immers opbergen? Daarom is het handig dat deze makkelijk op te vouwen zijn. Op deze manier is dit probleem niet langer aanwezig. Al met al zijn er dus meer dan genoeg handige kenmerken waar big shoppers over beschikken. Het is dan ook zeker het overwegen waard om een tas als deze te halen.