Medewerker klantenservice KPN Over de functie Als klantenservicemedewerker van KPN Services krijg je telefoontjes van klanten met vragen over de facturen, diensten en producten van KPN (internet, tv en vaste en mobiele telefoons). Je doel is om de beste service te bieden. Met uitstekende communicatieve vaardigheden kunt u klanten voor eens en altijd helpen. Daarnaast ga je met de klant onderhandelen om te bepalen of hij / zij nog het beste pakket voor KPN heeft. Persoonlijke service en empathie zijn daarom essentieel om aan de behoeften van klanten te voldoen. Het is erg belangrijk om zakelijk inzicht te hebben en te genieten van de combinatie van verkoop en service. Functie eisen Je hebt minimaal MBO 3/4 werk- en denkniveau; Ervaring in het contacteren van klanten is een pré; U kunt Nederlands spreken en schrijven; U wilt niet alleen klanten op een vriendelijke manier helpen, maar u wilt ook een gesprek beginnen en het beste pakket bieden; Je bent erg handig voor de computer; Verkoop is voor u geen probleem; Flexibel inzetbaar tijdens openingstijden: maandag t / m zaterdag 08:00 tot 22:00 uur en zondag 09:00 tot 22:00 uur; Je bent minimaal 2 nachten per week vrij (maandag t / m zaterdag); Daarnaast elke drie weken op zaterdag, elke zes weken op vrijdag. Wat wij bieden Mogelijkheid om flexibel te werken (tussen 20 en 40 uur) Pret! Vriendelijke collega’s, informele werksfeer Voor een volledige (gezins) opleiding van 10 werkdagen is volledige betaling vereist. Gebruik Webhelp voor carrièremogelijkheden! Model Begeleiding en begeleiding om u het beste te laten presteren Ben je 21 jaar of ouder, dan verdien je 9,70 euro per uur. Ben je tussen de 18 en 21 jaar, dan kun je 8,04 euro per uur krijgen Vanaf 10 km krijgt u de volledige kostendeling van reiskosten of openbaar vervoer |
https://nl.nieuwejobs.com/job/q/vacature-sales.html |