Intermediaburo
Image default
Aanbiedingen

Technologie is de moeder van succes

professionele website laten maken kosten

Technologie – van het oude Grieks. τέχνη – kunst, vaardigheid, vaardigheid;

λόγος – methode, productiemethode.

Het woord “technologie” vraagt ​​om een ​​procesaanduiding erna, aangezien het alleen van toepassing is op dynamiek. In mijn geval zal het “promotietechnologie” zijn.

Als ik hieruit mijn formulering van de definitie van technologie afleid, is dat “de zaken op orde brengen in het proces, het proces in een systemische vorm brengen”.

Wanneer steeds een en hetzelfde proces moet worden uitgevoerd, is de eenvoudigste manier om de uitvoering ervan technologisch geavanceerd en dus snel en foutloos te maken.

Als er geen technologie is, is de ervaring niet vervreemd. En de adviseur “haakt” de cliënt aan zichzelf en overtuigt hem van zijn eigen onmisbaarheid. En dit is een oneerlijke of niet erg bekwame en deskundige adviseur. Of gewoon een beginner.

Het is als een dokter die een heleboel optionele, betaalde tests voorschrijft, en de patiënt zelf kan hun optioneelheid niet begrijpen.

Dit geldt volledig voor de trainers. Tegenwoordig zijn er veel trainers die reclame maken voor hun diensten door het woord “chips” in de titel van de training te plaatsen. Hierdoor wordt vis aangeboden aan de luisteraars. En een chip gaat niet lang mee – het is dus een chip, die op korte termijn een concurrentievoordeel geeft. En als alle deelnemers, na naar de training te hebben geluisterd, deze chips in zichzelf introduceren, dan sterven zij, deze chips, dienovereenkomstig. En we moeten op zoek naar de volgende en weer naar de training gaan. Dus je bent verslaafd, niet?

Ik denk dat het veel winstgevender en effectiever is om niet naar een coach-visser te gaan, maar naar een coach-technoloog. Wie zal een hengel geven en visplaatsen laten zien. Dan kan de deelnemer aan het trainingsseminarie zijn eigen chips zoeken en implementeren, zonder iemand erover te vertellen / alleen zijn werknemers te vertellen.

Bij promotie kunt u de effectiviteit technologisch berekenen:

  • een aparte catalogus;
  • verpakking;
  • elke andere marketingcommunicatie;
  • informatiekanaal;
  • advertentiemedium;
  • project in de media;
  • dienst promotieprogramma’s;
  • educatieve vormen van marketing;
  • de effectiviteit van de dreigingsindex in advertenties;
  • slogan;
  • tekst;
  • site;
  • positionering;
  • segmentatie;

En om het te tellen voordat het bedrijf ervoor betaalde en met vallen en opstaan ​​besefte dat het geld nergens toe was gegaan.

Overigens is vallen en opstaan ​​de belangrijkste ziekte die technologie kan genezen.

En dit kenmerk van de technologie is gewoon heilzaam tijdens de crisis, wanneer marketingbudgetten als eerste “vliegen”. Daarom worden ze eerst afgesneden, omdat de ondernemer niet begrijpt waar dit geld naartoe ging en waar het resultaat is. Ik heb het sterke vermoeden dat deze methode “laten we meer marketingbewegingen nemen, ergens laten schieten” de duurste en (waarom ???) populaire vandaag is.

Om samen te vatten, hier is het:

  • Technologie bespaart geld, tijd, moeite, materialen;
  • Technologie maakt leren gemakkelijker voor beginners;
  • Technologie stelt je in staat om het resultaat te bekijken zonder het te hebben ontvangen;

Met technologie op het land kunnen onproductieve oplossingen worden berekend en afgewezen, waardoor de kans op fouten wordt geminimaliseerd.

Hoe weet u of u in deze vorm van promotie moet investeren?

Ik denk dat als er 70-80% van de punten zijn (volgens de Pareto-wet), het seminar een goede marketingtool zal zijn.

  • Actief klanten aantrekken in het kader van CCC-communicatie;
  • Verzamel een database met potentiële klanten;
  • Beeldvorming binnen het educatieve marketingmodel;
  • Dienen als een effectieve vorm van servicematerialisering;
  • Klanten behouden binnen het loyaliteitsprogramma;
  • Los problemen van klanten op door als serviceprogramma te dienen;
  • Inhoud voor businessclubs verstrekken;
  • Interactiviteit bieden als onderdeel van een promotionele marketingcampagne van het bedrijf;
  • Dienen als verkooppunt voor goederen en diensten;
  • Partnerships versterken.

De grondgedachte achter deze stap is deze: je hebt een informatiekanaal gecreëerd dat rechtstreeks naar de meest mysterieuze doelgroep leidt: eigenaren van kleine bedrijven. Alle kanalen kosten geld.

Bied je luisteraars een kwalitatief hoogstaande hand-out aan – die van jou. Dit is een advertentiemedium voor de lange termijn (hoe lang hangt af van het nut van de inhoud), vergeet het niet.

https://www.webdeveloper.today/2021/05/sendgrid-simple-integration-on.html

https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html